Super Robot Wars - Darkugia Wars

War for Freedom

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-01-10 17:35:27

Akenbard
Administrator
Skąd: PL
Dołączył: 2016-01-10
Liczba postów: 10
Windows 7Firefox 43.0

Spis Umiejętności i SPC

"x" po nazwie oznacza że dana umiejętność ma poziom

Ogólne:
Prevail x - za każde 3% utraconego HP, szansa trafienia/uniku/trafienia krytycznego/wartość pancerza rośnie o x%
Counter x - Różnica SKILL + 4"x" szans na wykonanie kontrataku przed atakiem napastnika
Predict - +10% szans trafienia/uniku/trafienia krytycznego przy 130vt
Guard - -20% obrażeń przy 130vt
BulletSave - +50% amunicji
EnergySave - -20% zużycia energii
SupportAttack x - x określa ilość wsparć ofensywnych na turę
SupportDefense x - x określa ilość wsparć defensywnych na turę
Mechanic - +50% uzupełnianego HP przy użyciu sprzętu naprawczego
Refueler - brak kary vt  przy użyciu sprzętu zaopatrzeniowego
SPUP x - +5 maksymalnych SP za każdy poziom
SPGet - +10 SP za zabójstwo. Tylko raz na turę
SPRegen - +10 SP na początku tury
CoopAttack -  100% szans trafienia krytycznego przy wsparciu ofensywnym
DoubleAttack - podwójny atak przy przewadze minimum 20 SKILL
Resolve - +10vt na początku walki
BattleSpirit - +2vt na ture od początku 2 tury
LimitBreak - maksymalne vt wynosi 170
SpiritDefense - Pilot niewrażliwy na debuffy
Continue - Możliwość wykonania dodatkowego ruchu po zabiciu przeciwnika przy 125vt

Specjalne(Każdy gracz może poprosić o własną umiejętność Administratora):
DragonPower x - przy 160vt Zadawane obrażenia +x%, odnoszone obrażenia -x%. Mech zyskuje cechę HPRegen S
ApocalypticSurvivor - przy HP poniżej 10% zwiększa  szansę trafienia/uniku/trafienia krytycznego i wartość pancerza o 40%
Genius - +20% szans trafienia/uniku/trafienia krytycznego przy 130vt
Extreme - +30% szans trafienia/uniku/trafienia krytycznego przy 130vt

SPirit Command:
Focus - +30% szans trafienia/uniku na 1 turę
Invincibility - następny atak przeciwnika zadaje tylko 10 obrażeń
Aim - 100% szans trafienia na 1 turę, nie pomija efektu Alert
Alert - 100% szans uniku na 1 atak
Guard - -70% obrażeń na 1 turę
Yell - +10vt
Drive - +30vt
Valor - obrażenia x2 na 1 atak
Soul - obrażenia x2,5 na 1 atak, efekt niełączy się z Valor
Sense - Alert+Aim
Gain - Doświadczenie x2 na jeden atak
Luck - Pieniądze x2 na jeden atak
Cheer - Doświadczenie x2 na jeden atak dla wybranego sojusznika
Bless - Pieniądze x2 na jeden atak dla wybranego sojusznika
Love - Alert+Aim+Yell+Gain+Luck+Valor
Brave - Aim+Invincibility+Yell+Gain+Valor
Scale - Wybrany przeciwnik zadaje o 10% obrażeń mniej i odnosi o 10% obrażeń więcej
Guts - Regeneruje 30% HP maksymalnego
SGuts - Regeneruje 100% HP

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum